KONKURS GOSPODARCZY

PRESTIŻ – JAKOŚĆ – PROMOCJA – ZAUFANIEZapraszamy do udziału w Ogólnopolskim Konkursie„Lider Zaufania Klientów” Europejskie Centrum Badań nad Jakością z siedzibą w Krakowie zaprasza do udziału w Ogólnopolskim Konkursie o Znak Jakości „Lider Zaufania Klientów”. Nasz Konkurs, stosując metodę badawczą tzw. tajemniczego klienta, nagradza i promuje firmy i organizacje, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi klienta, profesjonalizmem i rzetelnością w działaniu oraz budowaniem efektywnych relacji na rynku. Wyróżnienia konkursowe wręczymy uroczyście podczas Wielkiej Gali Finałowej Konkursu, która odbędzie się w Warszawie na przełomie września i października 2024 r. Gala to okazja do spotkania przedstawicieli sektora biznesu z całej Polski oraz promocji Laureatów. Zgłoszenia w Konkursie przyjmujemy do 13 września 2024 r., do godz. 24.00 Zgłoszenie, regulamin i wszelkie informacje dostępne na: www.lider-zaufania.pl Założenia Konkursu:Nasz projekt jest pierwszym w Polsce Konkursem Jakości, w którym oceniamy uczestników metodą TAJEMNICZEGO KLIENTA. Członkowie naszego Jury badają uczestników konkursu anonimowo (incognito) – np. odwiedzając firmę, telefonując do przedsiębiorstwa, pisząc maila jako klient czy kontaktując się poprzez social media itp. Jurorzy oceniają także m.in. dostępność niezbędnych informacji o ofercie firmy czy funkcjonalność i jakość jej strony internetowej. W gronie Ekspertów naszego Konkursu, którzy decydują o przyznaniu Wyróżnień, znaleźli się m.in. naukowcy, marketingowcy, specjaliści ds. komunikacji społecznej i zarządzania. Godło Jakości:W Konkursie można zdobyć prestiżowe Godło Jakości oraz Certyfikat promujący wyróżnione firmy i organizacje. Korzyścią z udziału w Konkursie jest również ogólnopolski Tytuł „Lidera Zaufania Klientów” oraz możliwość udziału w Wielkiej Gali Finałowej w Warszawie, co stanowi dodatkową formę promocji Laureatów. Nadto, dzięki ocenie uczestników Konkursu metodą tajemniczego klienta, każdy z uczestników otrzymuje informację zwrotną na temat jakości i efektywności procedur obsługi klienta w swojej firmie. Jak przystąpić?Aby wziąć udział Konkursie, należy wypełnić i przesłać do Sekretariatu Konkursu zgłoszenie wraz z kwestionariuszem konkursowym. Zgłoszenia i ankiety dostępne są do pobrania na stronie www.lider-zaufania.plZgłoszenia w tegorocznej edycji Konkursu przyjmujemy do 13 września 2024 roku.Mają Państwo pytania? Prosimy o kontakt:e-mail: konkurs@lider-zaufania.plkom. 601-623-243